søndag den 24. februar 2013

Weekend

 Tja, så er det tid til weekendleg igen og da jeg endnu engang knækkede alle mine nåle i symaskinen og slet ikke kunne finde ud af at sy,så måtte jeg kaste mig over noget andet. Det blev så papir.

Det er nu heller ikke så ringe endda.
Jeg er lidt af en copycat her. Kagen er taget fra pinterest og jeg har fulgt opskriften næsten til punkt og prikke. Blot brugt noget andet glasur ;-)
 Jeg har været på jagt efter lidt sjovere frimærker og fandt disse skønheder. Er vild med dem alle....

 ...men denne er jeg specielt pjattet med.
Så har jeg lavet endnu en lille bog. Der er ikke så meget mere at sige.

Kortet med fårene har jeg lavet til Mette for nogle uger siden.
Åh, og så har jeg fået nyt legetøj. Det er sjovt.

9 kommentarer:

  1. .....og den smukke paprhilsen er jeg meget glad for.

    SvarSlet
  2. Sikken du har hygget og en fin lille bog du har fået lavet;O))

    SvarSlet
  3. Ja, man har jo selv den sjov man selv laver. Så jo jeg hyggede mig gevaldigt.

    SvarSlet
  4. Så fantastisk fine kort du lager!!!

    SvarSlet
  5. Hvor er de bare smukke <3

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen
    hvor du kan vinde et gavekort til at designe dit eget cover hos CASEAPP :D
    Kig forbi og deltag hvis det lyder fristende ..

    http://www.fashionbysterup.dk/2013/03/give-away-6.html

    SvarSlet
  6. Dine kort er bare så fine. Hvor finder du de sjove og flotte frimærker henne? Jeg tænker, at datteren skal have en stak til sin collage-decoupage-kasse. ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Katrine:-) frimærkerne har jeg købt her: http://www.etsy.com/shop/stampsandmore?section_id=10154663

      Slet