tirsdag den 27. december 2011

Glædelig jul

Kigger lige ind for at sige glædelig jul...omend det er ved at være lidt sent for det.
December har været en kende hektisk. Føler at det er gået alt for stærkt. Har ferie her mellem jul og nytår og det skal nydes.

Det blev ikke til mange hjemmelavede julegaver, som jeg ellers havde planlagt, men det er egentlig for dumt at blive stresset fordi man selv vil lave gaverne. Så ryger meningen med det...nåede jeg frem til.
Så i år blev det min næstyngste niece, som skulle have noget fra min hånd. Hun er den heldige dukkemor til en af Wenches dukker, så jeg synes hun skulle have noget dukketøj til sit dukkebarn.


Bemærk lige sollyset på mine billeder...er det ikke bare skønt som solen flere gange har skinnet de sidste par dage? Jeg lapper det i mig.




Tøjet er lavet frit efter Wenches modeller fra hendes meget fine bog. Det var SÅ hyggeligt at sy, så det kan jeg virkelig anbefale jer at kaste jer ud i.

Nu sidder jeg i min varme sofa med en møgirriterende forkølelse, som dog bliver mindre slem, fordi jeg nåede over julen og der ikke er noget jeg skal nå. Nu kan jeg bare slappe af med familien og nyde at vi har fri sammen.

Håber at I også nyder jeres mellem-jul-og-nytår-stunder :-) Glædelig bag-jul.

1 kommentar:

  1. Fortsatt god jul, og godt nyttår!
    Dette tror jeg er de fineste dukkeklærne jeg har sett Ü
    Fantastiske stoffer!

    SvarSlet