søndag den 18. december 2011

Den er ved at være dér...

 ...julestemningen, mener jeg. Sidder i min varme stue og kigger ud på (slud) sneflokke der kommer vrimlende. Drikker the og slapper af. Resten af familien har fået ferie, så der er kommet ro over lejren.
 Jeg har fået syet et par pudebetræk til sofaen. Synes de er så fine og passer godt til sofaens farve. Så er jeg også igang med div. andre ting, som ikke skal nævnes her (endnu....shhhh.)
 Karen Maries fine julelandskab er kommet op. Synes den gør sig godt på min akryllampe. Jeg købte det sidste år på Bizar bazar i Vanløse.
Af en eller anden grund har jeg ikke været så juletjekket i år, det prøver jeg at rette op på i den kommende uge. I dag står den på småkage bagning og hyggelæsning med ungerne i sengen :-)
God 4. søndag i advent.

2 kommentarer:

  1. Dejligt hyggeligt og roligt, ser det ud, er det ikke det julen handler om.
    Go' søndag ;0)

    SvarSlet
  2. Selv god 4. søndag i advent! Dejlige billeder. Puderne passer perfekt i jeres sofa. Nyd det.

    SvarSlet