søndag den 11. juli 2010

Til Filippa

For et stykke tid siden syede jeg en pude til min niece og idag var dagen hvor den skulle leveres til hende. Ud over puden har jeg syet denne lille pose til hende og købt en god højtlæsnings bog til at putte i posen.

Vi har tilbragt hele dagen i haven med kusinerne og badet i bassin, spist grillmad og is og bare nydt den skønne dejlige sommer. Jeg er helt mør af denne vidunderlige familiehygge-dag. Det kan ikke fås bedre.

Vi er endelig ved at være på plads i vores nye hjem. Vi venter på en nyindkøbt sofa og mangler at få billeder på væggene, men ellers kan man helt klart kalde det et hjem. Vi føler os alle godt tilpas her og det er dejligt at ungerne er faldet så godt til.

Om kort tid skal vi til Sverige hele familien. Det bliver så dejligt og også tiltrængt med lidt fællestid sammen, efter et lidt hårdt halvt år, hvor vi har mistet begge mine bedstemødre. Jeg har desværre været nød til at melde fra andre ting for at komme afsted og det er jeg ked af, men jeg ved at det er vigtigt for familien og for mig selv. Vi skal være sammen, fiske og plukke bær og samle energi til tiden efter ferien.

Jeg har iøvrigt ikke ligget på dn lade side med hensyn til at sy. Håber at vise billeder de næste dage af de ting jeg har fået lavet.

1 kommentar:

  1. Det var sørme dejligt at du er her igen. :)) Sådan en flytning tager mange kræfter og tid, og når man derudover også skal agere i hverdagen med familie og job, så er der ikke noget at sige til, at du har haft nok at se til.

    Det var en rigtig smuk gave og en god bog, bliver man aldrig træt af at få. Vi har godt nok også givet mange bøger i gave i tidens løb. ;)

    Det lyder til at have været en vidunderlig fødselsdag du har haft med familien samlet. Åh, der findes altså ikke noget bedre. :))

    Rigtig god tur til Sverige - mit yndlingsland - jeg kan godt forstå, at i holder fast i at skulle afsted sammen. Det giver bare uanede kræfter og godt humør. :))

    SvarSlet