torsdag den 21. januar 2010

En svinsk influenza


En fæl og væmmelig influenza har ramt mine piger og mig. Pyh, hvor bliver man træt og sløj. Nu er jeg så også blevet så forkølet, at jeg knap nok kan smage, høre eller tale. Skønt. Så er det dejligt når manden kommer og aflevere sidste nye udgave af BoligLiv. Bladet er som sædvanlig rigtig godt og jeg blev helt i forårshumør da jeg læste det. Min datter Linea sad iøvrigt og læste med og kastede sig over bladet da jeg var færdig. Lidt sjovt, hun er kun 7 år.
Bogen af Lone Kjær var jeg hurtig til at købe da jeg så den i butikken forleden. Jeg har længe været vild med de opskrifter hun har stået for til BoligLiv. Man går næsten aldrig galt i byen med hendes opskrifter og det tror jeg heller ikke man gør med de opskrifter hun har med i bogen.

Inden jeg blev syg fik jeg syet denne vest til min datter. Hun har et stykke tid efterspurgt en vest, som skulle sys i noget af det fine japanske eventyrstof jeg har liggende. Jeg tænkte, at det kunne gå an til fóret, men det synes Selma ikke. Nu er vi gået på kompromis og hun har fået sig en vendevest. Den er faktisk blevet sød også med eventyrstoffet på ydersiden og Selma er vild med at kunne vende den alt efter humør. Så det bliver den flere gange om dagen.

5 kommentarer:

  1. Uha, vi gider ikke svinske influenzaer. Skøn vest!

    SvarSlet
  2. i really like your blog - especially the duck on the top!

    SvarSlet
  3. Hvor er vesten bare soed. God bedring til jer alle.

    SvarSlet
  4. Kjempe,kjempe fin vest & Boligliv - jo det er juleaften for hver gang ett nytt ett kommer i postkassen:-)

    SvarSlet