søndag den 27. juli 2014

Ferie i Otto's hus

 Lige som sidste år, har vi i år tilbragt en dejlige uge i Otto's hus. Otto var Lenes far og huset har været i familien altid. Lene har overtaget huset nu og lejer det altså ud.Lene har butikken Livstilsbohemen og det var gennem dennes webshop at jeg fandt huset. Der er SÅ dejligt i Otto's hus og man får hurtig en hjemlig følelse, hvilket jeg synes er meget vigtigt for at lade feriefølelsen få overtaget. I år drog vi afsted dagen efter at jeg havde fået ferie, så her var det særlig vigtigt at man hurtigt kunne finde den rette ferie ånd.



 For os har det været særlig godt at tilgængeligheden til huset er super let, også uden bil, som vi ikke er de heldige ejere af. Det er ikke særlig enkelt ikke at have bil når man gerne vil holde ferie på egen hånd.

Huset ligger ved Stillinge strand, hvor også Brinja har sin nye iskiosk sammen med sin kæreste. Det blev til mange besøg. Brinja, jeg blev simpelthen for genert til at få hilst på. Det er nogen gange en lidt mærkelig situation med det hersens blog-bekendskab, hvor man kender hinanden og så alligevel ikke. Kender I det?


I løbet af ugen gik jeg igang med ovenstående cardigan. Jeg har længe villet have en kortærmet en af slagsen, men har ikke kunnet finde en pæn en, så nu laver jeg den selv. Satser kraftigt på at blive færdig med denne. Er slem til at gå igang med nye striktøj, men får dem ofte ikke strikket færdige. Tsk tsk.

9 kommentarer:

  1. Hvor ser Ottos hus bare lækkert ud - dejligt at I havde sådan en dejlig ferie, og tak for de smukke billeder :-) Cardigan'en er smuk! Sikke et lækkert sommerprojekt.
    God arbejdslyst når du starter igen :-) Kh C

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christine. Det er rart at det er et arbejde jeg er glad for. Så er det ikke så slemt at ferien slutter...selvom jeg da ville elsk at få en uge mere forærende.

      Slet
  2. Ih hvor ser det bare hyggeligt ud, som I "rigtig sommerhustemning på den virkelig hyggelige måde" ;-) SKØNT at høre at du nåede at komme i feriestemning for alvor!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var virkelig dejligt at feriestemningen indtraf så hurtigt og skønt at være så top inspireret efter jeres kursus. Du kan nok høre at det er noget jeg kan leve højtpå, længe.

      Slet
  3. Udfra dine dejlige billeder ser det virkelig også ud som en lille perle, Ottos hus. Og sikke en smart cardigan du er kommet i gang med. Nu hvor du har postet projektet her, er det måske et af dem, som du bliver færdig med? ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg håber Katrine og begynder også at tro det. Jeg vil virkelig gerne have den og det er jo en drivkraft i sig selv. Ottos hus er en dejlig perle.

      Slet
  4. Vi bør lave en tøsetur til Ottos hus! Dejlige stemningsbilleder. Fin sommer cardigan.

    SvarSlet
  5. Ja, det kunne være hyggeligt Mette.

    SvarSlet
  6. hov hov... fik jeg afsendt min tidligere kommentar??? anyway, tusind tak for fine ord og besøg :) har sjovt nok først lige opdaget dit indlæg nu, hihi. kom endelig og sig hej hvis du får muligheden en anden gang, det kunne være hyggeligt. kh

    SvarSlet