søndag den 21. juli 2013

Ferie-billede-spam

Ferie i de skønneste rammer man kan tænke sig. Sommerhuset er lejet. Allerede i februar blev det bestemt og jeg har glædet mig som et lille barn lige siden.
 De første par dage var vejret ikke super. Det var ok, men solen kom og gik og til tider var det lidt køligt.
 Vi så mest bølger på havet. Kun den dag vi skulle hjem var havet blikstille. Skal hilse og sige, at det er sjovt at bade med badering i de bølger (under opsyn selvfølgelig).
Vi spillede en masse stangtennis, læste bøger, plukkede stand-eng-blomster og tog billeder i mængder (det var vist mest mig, men pigerne fik også lov).
 Jeg har broderet en lille ugle og er gået igang med at strikke en lille sød vest (ikke til nogen bestemt, men det er et overskueligt hyggeprojekt).
Og så fik jeg øje for at det er sjovt at tage billeder af spejlene i huset :-)
Oh, man skulle have mindst 6 ugers ferie om året...altså sommerferie!!

14 kommentarer:

  1. Velkommen hjem, har savnet dig. Dejlige ferie billeder, M-L. Måske vi skulle tage en kreativ weekend sammen i de skænne omgivelser?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Mette. Jeg har tænkt på dig flere gange i løbet af ugen ;-) Det lyder hyggeligt med sådan en weekend :-)

      Slet
  2. Hvilke smukke billeder !
    Ren lækkerhed :)

    SvarSlet
  3. Jeg er da vist ikke den eneste der har holdt sommerhus ferie, skønne skønne billeder.
    Man kommer helt ned i gear ved bare sådan at nuller rundt og hygge.
    Forsat god sommer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige hvad man gør Pia. Det er noget som dur.

      Slet
  4. Dejlige billeder fra en herlig ferie. Sommerhus-ferier får en helt ned i gear og helt toppet op på slappe- og hyggekontoen. ;-)

    SvarSlet
  5. Nøj, hvor er der fint! Skønne billeder, kære. Vi glæder os til at se jer den 4. Stort knus fra Solskinsøen

    SvarSlet
  6. Sig mig: Har du været i Otto's hus??
    : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg Jette. Takket være et link på din blog til Lenes butik, fandt jeg frem til muligheden for at leje Otto's hus. Det bliver ikke sidste gang vi skal dertil.
      :-) så tak for link.

      Slet
  7. Hej Marie-Louise, Fik lige en besked fra Jette om at tjekke dette indlæg på din blog! Og sikken en overraskelse, at se vores hus i dine skønne ferie-billeder! Det lyder til og ser ud til, at I virkelig har hygget Jer og nydt det og det er stor glæde for mig for det er jo netop dét vi ønsker for vores ferie-gæster :o)
    Det er en hyggelig blog du har og jeg vil helt sikkert følge med...
    Sensommerhilsner fra Lene - www.livsstilsboheme.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Lene.
      Vi havde det så skønt i jeres hus. Alene din velkomst var utrolig varm og dejlig. Lige hvad vi havde brug for. Du skulle bare vide hvor meget jeg har gået og sukket og flere af dine ting i huset. Nøj, hvor er der mange fine ting ;-)
      Dejligt at du godt kan lide billederne.

      Slet
  8. Hej igen Marie-Louise, I skal altid være velkomne igen! Det koster 1.200,- at leje huset en weekend; fredag kl. 10 - søndag kl. 24 :o)Vi har planer om, at lave en træ-terasse foran huset mod haven og en lille pavillion inde mellem buskene (bag det hvide havebord)- og en masse andre ideer men disse to projekter står øverst på listen :o)
    Er det mon sådan at jeg må kopiere nogle af billederne og lægge dem på min NYLIG oprettede facebook-side om butikken og Otto's Hus??? -Og skrive, at det er billeder taget af en sommergæst???
    (facebook.com/livsstilsboheme)
    Mange hilsner fra Lene

    SvarSlet