lørdag den 5. februar 2011

Lille strik

Ja tiden går og jeg har haft lidt meget at se til her i starten af året. Jeg strikker og syr en smule, men har ikke været hjemme i tide til at få taget billeder i dagslys og weekenderne har været i familiens tegn, så derfor er jeg ikke nået længere.
Den lille vest er en julegave til min lille niece. Jeg nåede ikke at få den færdig, så hun fik et veste-gavekort. Den er sendt videre til hende og jeg har modtaget en skøn lille mms-besked med billede af hende i den og de søde små liberty-bukser, som hun fik i fødselsdagsgave. Sikken en cutiepie.


Nu skal jeg se at få strikket trøjen til mig selv færdig, så jeg kan komme i gang med andre stykker striktøj.

7 kommentarer:

  1. Ja, skønne sager til en sød lille pig, men du har sandelig også fortjent. Få du bare strikket din fine trøje færdig. Så kan du nemlig komme i gang med en ny!

    SvarSlet
  2. Hvor er den kær og passer perfekt til bukserne.. hvilket mønster har du brugt til bukserne? Kram fra C

    SvarSlet
  3. Tak skal i have. Jeg har brugt et mønster fra Meedoms sybog "Børnetøj 0-3 år". Jeg elsker deres bøger :-)

    SvarSlet
  4. Bedre sent end aldrig....julen varer jo som bekendt til påske:).rigtig fint sæt. KH Dorthe

    SvarSlet
  5. Rose-Marie er SÅ glad for sin nye yndlingsvest (den gamle yndlings er blevet for lille) og sender luftkys til Faster

    SvarSlet