søndag den 20. april 2014

Forår så det kribler

Mine døtre og jeg har været på endnu en omgang byvandring/ museumsbesøg. Vi måtte lige forbi Nationalmuseet igen og denne gang var vi der tidligt, så vi havde en god del af museet for os selv. Denne gang sparer jeg jer for de nuttede billeder...hold op, hvor er det sjovt. Sådan en kunne vi godt tænke os på mere permanent basis i DK.

Vi har spist is i solen og på vej hjem slog vi et smut forbi Botanisk have. Det er ikke bare naturen som er sprunget ud i foråret. Det er københavnerne i den grad også. Det er skøøønt.

 Det smukke drivhus er jo en sand drøm. Et palads.

Jeg kunne i dy mig fra at tage lidt billeder af nogle forårsbebudere.




Rigtig glad påske til jer alle



3 kommentarer:

  1. Tak og håber i også har haft en god påske;0))
    Er lige kommet hjem fra en skøn uge i sommerhuset og sikken et dejligt forårs vejr det har været, man får helt lyst til at komme ud. Alting føles meget lettere.
    Knus Pia

    SvarSlet
  2. Jo tak, vi har haft en fin påske, som dog har været præget af at min mand har forstuvet sin ankel og ikke kan være på højkant ret længe.
    Forår er noget af det bedste jeg ved.

    SvarSlet
  3. Hej har du flere fine sybøger til salg

    SvarSlet